poniedziałek, 30 grudnia 2013

2) Imagin z Harrym cz.2

Kiedy wychodziłam z pokoju poczułam lekki uścisk na nadgarstku. Kiedy się odwróciłam zauważyłam piękne szmaragdowe oczy loczka i jego słodkie dołeczki w policzkach. Nasze usta dzieliły milimetry... Weź to ode mnie.-powiedział szeptem.

-Ale co to jest? -zapytałam.

 -Mój naszyjnik. Weź go, żebyś o mnie nie zapomniała. Harry ujął moją twarz w swoje wielkie dłonie i....
prawie mnie pocałował..Niestety podszedł Zayn i dosłownie zaciągnął Harrego na scenę. Ja zrezygnowana udałam się na swoje miejsce. Ciągle o tym myślałam. Jak to możliwe, że taki chłopak jak Harry chciał mnie pocałować. Może jestem dla niego tylko jakąś przelotną przygodą? Rozpoczął się koncert. Aż dudniło mi w uszach. Chłopcy zaśpiewali około 6 najnowszych piosenek. Nagle na scenę zza kurtyny wbiegła jakaś dziewczyna i namiętnie pocałowała Harrego. Gdy to zobaczyłam łzy zebrały mi się w oczach. Nie chciałam opuścić M&G bo chciałam pogadać z resztą chłopców, dlatego tam poszłam.. Kiedy z innymi dziewczynami i chłopakami czekałam na 1D jakiś ochroniarz do mnie podszedł i poprosił mnie, abym z nim poszła. Domyśliłam się, że chodzi o Harrego.
-Co chcesz? -zapytałam.
-Mogę buziaka? -uśmiechnął się
-Co? Najpierw na oczach wszystkich całujesz się z jakąś dziewczyną a teraz chcesz buziaka ode mnie? No chyba nie.
-Ej, no przecież to była tylko fanka..
-Ale pocałowałeś ją!
-Nie jesteśmy razem, więc dlaczego nie mogę?
-Harry nie wiedziałam, że taki jesteś..Chciałeś mnie pocałować! Myślałam, że czujesz coś do mnie..
-Haha no nie ośmieszaj się.. Ja mam dziewczynę! Taylor Swift, mówi Ci to coś!?
-Nie poznaję Cię.. lepiej będzie jak już sobie pójdę..

Mijały dni a ja siedziałam zapłakana w domu. Co ja głupia myślałam? Że on mnie kocha? Dobre sobie.. Nagle usłyszałam pukanie do drzwi. Otworzyłam i ujrzałam Niall'a.
-Co Ty tu robisz? -otarłam ostatnie łzy rękawem bluzy. -Jak..skąd wiesz, gdzie mieszkam?
-Internet działa cuda. Ogarnij się, muszę Cię gdzieś zawieźć, Lauro.
-No ale gdz..
-Nie zadawaj pytań, ogarnij się i jedziemy.
-N-no dobra..

Wsiedliśmy do jego czarnego range rovera i po pół godzinie byliśmy przed jakąś wielką salą. Chyba był koncert zespołu.
-Po co my tutaj? -zapytałam.
-Miałaś nie zadawać pytań. Zaraz się dowiesz.
Weszliśmy na salę pełną fanów 1D. Nagle zrobiło się cicho a ja z Niallem weszliśmy na środek sceny.Czułam się dziwnie..
-Hazz, twoja kolej -zwrócił się blondyn do Loczka.
-Okej. Moi drodzy -zwrócił się do publiki.. Tu koło mnie jest jedna dziewczyna. Ma na imię Laura. Bardzo ją zraniłem, i mam nadzieję, że mi wybaczy. Kocham ją i chcę, żebyście o tym wiedzieli..
Laura -zwrócił się do mnie -kocham Cię, wybacz mi.. Proszę..
-Harry..
-Przepraszam.. -nagle na scenę wjechało wielkie serce z balonów i napis 'Kocham Cię'
-No dobrze :)
Cała sala zaczęła bić nam brawo. W gazetach aż roi się od wyznania Harrego, ale jesteśmy szczęśliwi. Kocham go a on mnie.

______________________________________________________
                                                          Przeczytałaś/łeś? Skomentuj :)
Kiara



5 komentarzy:

  1. Super na początku smutne, a potem taki Hepi End :D
    Mogę prosić z Louim dla Katie xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś szybko to się potoczyło . Nie myślałaś żeby przedłużać swoje Imaginy ?.
    Boskii .
    Spróbuj teraz do mnie wpaść myślę że Ci się uda http://rebeca-iforgive.blogspot.com/?zx=18a7029167c7e686 :D

    OdpowiedzUsuń