wtorek, 31 grudnia 2013

4) Imagin z Liam'em.

Cześć wszystkim:) Mam na imię Klaudia i zostałam współautorką tej stronki. Mam nadzieje, że spodobają wam się moje imaginy. Będę podpisywać się Lea. Miłego dnia! :)
_________________________________________________________________________________
   Siedziałam na podłodze próbując ogarnąć bałagan wokół mnie. Wszędzie walały się sterty ciuchów. Wyzywałam się w myślach. Na co Ty się zgadzałaś iść na ten głupi sylwester?! Mogłaś zostać w domu, popijałabyś Twój ulubiony sok, wyjadłabyś zapasy z lodówki i okryta kocem oglądałabyś telewizję. Ale nie.. oczywiście Twoja najlepsza przyjaciółka musiała namówić Cię na domówkę-fuknęłam na siebie w myślach.
Włączyłam sobie album ,,Salute'' Little mix i podśpiewując pod nosem wybierałam strój na dziś. Z każdą piosenką mój humor powracał. W końcu postanowiłam ubrać tę sukienkę i czarne lity. Zadowolona z mojego stroju odwiesiłam go i zaczęłam robić sobie makijaż. Nie chciałam się bardzo malować, więc pomalowałam oczy tuszem i zrobiłam sobie kreski eye linerem. Włosy zostawiłam rozpuszczone, lecz zrobiłam z nich lekkie fale lokownicą. Ubrałam się w wybrany przeze mnie strój. W małą czarną kopertówkę schowałam mój telefon, klucze od domu, gumy do żucia i pieniądze. Szybko zeszłam po schodach do kuchni.
-Mamo, nie spodziewaj się mnie dzisiaj w domu. Nocuję u Perrie-powiedziałam.
-Jeśli będziesz chciała wrócić jednak do domu zadzwoń do mnie, przyjadę po Ciebie-powiedziała moja mama.
-Mamo-jęknęłam.
-Poradzę sobie-powiedziałam i ucałowałam jej policzek.
-Miłej zabawy, kochanie-powiedziała.
-Dziękuję mamo-mruknęłam i posyłając jej uśmiech poszłam do holu. Ubrałam mój czarny płaszczyk ze skórzanymi rękawami i wyszłam z domu. Na podjeździe stała Perrie oparta o swój samochód.
-Gotowa?-zapytała podekscytowana.
-Jak nigdy-powiedziałam.
Wsiadłyśmy do auta i ruszyłyśmy. Po drodze śpiewałyśmy piosenki, które leciały w radiu i wygłupiałyśmy się.
-Właściwie to u kogo jest ta impreza?-zapytałam.
-U Zayn'a-powiedziała dziewczyna. No tak mogłam się domyślić. Pomimo wszystkiego zaczęłam coraz bardziej cieszyć się z tego, że się zgodziłam. Zayn to fajny chłopak i razem z Perrie świetnie się dobrali.
Obydwoje zawsze tryskali energią i świetnym humorem zarażając tym innych.
-Jesteśmy na miejscu-powiedziała Perrie.
Wyszłyśmy z auta i zaczęłyśmy kierować się do domu. Słychać było głośną muzykę i tłum ludzi, którzy już nieźle się bawili. Cały dom zawalony był ludźmi. Jedni siedzieli na schodach, drudzy tańczyli w salonie i za domem gdzie był basem. Pomimo tego, że było zimno tańczących ludzi koło basenu przybywało. Ludzie witali się z nami. W końcu dostałyśmy się do Zayn'a. Stał oparty o stół z Louis'em, Harry'm, Niall'em i... o MÓJ BOŻE..... Tylko nie to. Stał z nimi Liam.
-Perrie-szepnęłam jej na ucho.
-Nie bój się-powiedziała i ustała patrząc na mnie.
-Dziewczyno wyglądasz jak 7 cud świata. Na pewno mu się spodobasz-powiedziała i posłała mi oczko.
Moje dłonie zaczęły się trząść.  Spojrzałam na niego. Patrzył na mnie. Posłał mi piękny uśmiech, który odwzajemniłam.
-Pieprzyć to-powiedziałam cicho i ruszyłam do nich. Z każdym przywitałam się buziakiem w policzek. Ustałam koło Liam'a również opierając się o stół.
-Chcesz coś do picia?-zagadał chłopak. Pokiwałam głową.
-A więc co mogę Ci przynieść?-zapytał.
-Zdam się na Twój gust-powiedziałam i zagryzłam dolną wargę.
-Zaraz wracam-powiedział.
Po dosłownie kilku minutach chłopak znów był przy mnie.
Podał mi kubek z napojem.
-Dziękuję-powiedziałam biorąc go od niego.
Upiłam łyk. Czuć było wódkę, ale nie tak bardzo ponieważ zmieszana była z jakimś sokiem. Nie powiem.. smakowało mi. Uśmiechnęłam się pod nosem i upiłam więcej.
-Niezłe-powiedziałam do Liam'a.
Uśmiechnął się do mnie.
-Chciałabyś zatańczyć?-zapytał nieśmiało. Aww... jakie to urocze. Pokiwałam twierdząco głową na co chłopak złapał mnie za dłoń i poprowadził na parkiet. Odwróciłam na chwilę głowę i spojrzałam na naszych towarzyszy. Wszyscy uśmiechali się i pokazali kciuki w górą. Uśmiechnęłam się do niech i odwróciłam wzrok. Poczułam nieśmiały dotyk na mojej talii. Położyłam dłonie na szyi chłopaka i po chwili zaczęłam poruszać swoimi biodrami. Cały czas mieliśmy kontakt wzrokowy. Chłopak po chwili stał się bardziej śmiały i przybliżył moje ciało do swojego. Po kilku minutach zachciało mi się pić. Pociągnęłam chłopaka do kuchni.
Zaczęłam szukać limonki, znalazłam ją w lodówce. Wyciągnęłam dwa kieliszki i polałam wódki. Pokroiłam limonkę w ćwiartki.
-Odchyl głowę-powiedziałam.
Chłopak wykonał polecenie. Przejechałam limonką po szyi Liam'a i zlizałam ją po czym przykładając do ust kieliszek opróżniłam go. Chłopak spojrzał na mnie z uśmiechem. Swoje włosy szybko zaczesałam na drugą stronę szyi. Po chwili poczułam przejechanie limonką po mojej szyi. Liam z początku lekko zlizał sok z limonki, ale potem zaczął ssać moją skórę na rozgrzanej szyi. Uśmiechnęłam się pod nosem i przymknęłam oczy.
-Nie chce wam przerywać-usłyszałam głos Perrie.
-Ale zaraz będzie 12-powiedziała i szybko wyszła. Chłopak oderwał się lekko ode mnie na co skwasiłam minę.
-Jeszcze to dokończymy-powiedział słodko się uśmiechając.
Wyszliśmy na dwór ustając koło Perrie i reszty chłopaków. Liam opiekuńczo objął mnie ramieniem.
-10!-zaczęło się odliczanie.
-9!
-8!
-7!

-6!
-5! 
Poczułam, że chłopak odwraca mnie do siebie.
-4!
Zbliżył moją twarz do swojej.
-3!
Przymknęłam oczy i objęłam dłońmi jego szyję.
-2!
Poczułam ciepłe wargi chłopaka na swoich.
-1!
I nagle słychać było trzask fajerwerek. Chłopak przysunął mnie bliżej siebie. Poczułam , że przejeżdża językiem po mojej dolnej wardze. Po chwili chłopak zaczął wyprawiać cuda swoim językiem. Jęknęłam cicho i zagryzając jego dolną wargę zakończyłam pocałunek.
-Najlepsze zakończenie roku-powiedział chłopak patrząc mi w oczy.
-Najlepsze rozpoczęcie roku-mruknęłam i po chwili znów poczułam wargi chłopaka na swoich.
 

__________________________
                                                         Przeczytałaś/łeś? Skomentuj :)                                                                ~Lea

4 komentarze:

  1. Piszesz świetnie!
    ~Bananek ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) :*
    Zapraszam do mnie: www.beyourselfonedirectionfan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Epicki . Wbijaj do mnie http://rebeca-iforgive.blogspot.com/ ...!

    OdpowiedzUsuń