wtorek, 11 lutego 2014

39) Imagin z Zaynem (część druga)

Piszę w osobie 3-ciej, żeby Wam się łatwiej czytało ;>
Miłego czytania MIŚKI! <3
/Lola <3



Nie było go już miesiąc. Równy miesiąc. Chłopcy występowali. Wmówili fanom, że Zayn, musiał wyjechać. Problemy z rodziną, ale kto w to wierzy? Z Harrym się już pogodziłaś. On prosił Cię o wybaczenie codziennie, nawet wspominał o tym na koncercie. Wiele gazet pisało, że coś was łączy, ale Ty i tak miałaś to gdzieś. Do Zayna jeździłaś kiedy mogłaś. Oczywiście Hazz próbował się z nim skontaktować, ale on nie odbierał od niego żadnych telefonów. Postanowiłaś uknuć ich spotkanie. Nie mogłaś patrzeć na to jak One Direction przestaje być na listach przebojówo I to przez co? Moze raczej przez kogo? Tak. Przez ciebie. Nie mogłaś tego znieść.
Pewnego dnia poprosiłaś Zayna, żeby pojechał z tobą na basen. Właściwie z tobą i Lou. O Harrym nic nie wspomniałaś, lecz jego też tam zaprosiłaś.
-Kochanie, co Ci się tak zachciało na basen jechać, hmm? -Zayn był lekko zdziwiony.
-Wiesz...-zaczęłaś-Tak jakoś. -uśmiechnęłaś się.
Byliście już na basenie. Z Harrym umówiłaś się już wcześniej. Miał być chwilę po was.

-Kochanie, pięknie wyglądasz w tej bikini.
-Oh, Zayn. Nie słodź mi tak :). Wiesz co..Ty wejdź już do basenu i poczekaj, ok? Ja zaraz przyjdę, idę po Lou.
-Ok, wracaj szybko. -odparł.

-Lou, psst -"zasyczałaś"
-Jesteśmy -odparł trzymając Hazzę pod ramię.
-Co tu się dzieje? -zapytał zdezorientowany loczek.
-Nic, nic -odparłaś.
Dosłownie Ty i Lou wepchnęliście Harrego do wody, w której był już Zayn.
-Dopóki się nie pogodzicie nie wypuścimy was stąd! -krzyknęliście z Louisem na raz.
-Co?- powiedział Zayn.
-TO!

-Stary, przepraszam, nie chciałem, żeby tak wyszło -powiedział zmieszany Harry.
-Nie loczek, to też moja wina, nie odzywałem się do Ciebie, przepraszam.
Uścisnęli się wzajemnie, a tobie i Louisowi na twarzy pojawił się wielki banan :D
Weszliście do wody i wszyscy się przytuliliście.
Od tej pory wszystko było dobrze. One Direction znów "odżyło", a Ty i Zayn jesteście szczęśliwi jak nigdy!


WIEM, ZJEBAŁAM TĘ CZĘŚĆ, ALE NIE MAM WENY XD
Kiara

3 komentarze:

  1. Swietny ten imagin <3 <3 <3
    Tylko szkoda ze taki krotki <3 <3
    Czekam na nastepny <3

    ~~Nicia~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Za długość 7p.
    Za dobrze dobrane słowa 9p.
    Za dodanie MNIE 10p.
    ~Bananek~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3, ale gdzie ja Cię dodałam? O_o xD

      Usuń