środa, 19 lutego 2014

Smutno..:( ~Kiara

Cześć!
Jest mi bardzo przykro, bo nikt nie komentuje naszych wpisów.

Nie będę w sumie pisała w imieniu Lei, ale myślę, że ona czuje to samo.

Wyświetleń jest dużo, liczba odwiedzin na dzień to około 20, więc nie

rozumiem dlaczego nikt z Was nie komentuje. Przecież wiecie, że to dla

nas ważne :c Każdy komentarz motywuje do dalszego pisania!

Tak to ja nawet nie mam motywacji. Jedyne osoby, które komentują to
~Bananek~
~Nicia~

Do każdego imagina są tylko 2 komentarze! Cholerne 2 komentarze. Czy

my wymagamy za wiele? 

Mi jest bardzo przykro. Może i to jest mały szantaż, ale póki nie będzie

komentarzy ja nie dodam imagina. 

Przepraszam, ale muszę to zrobić, bo ja się staram, pisze w miarę długie

imaginy, a co dostaję wzamian?

NIC.

Tyle w temacie. Dziękuję za uwagę i przeczytanie.

~Lola <3

4 komentarze:

  1. Mam nadzieje ze po tym wpisie przybędzie nas więcej , duzo wiecej :)
    Spinamy dupy i komentujemy<3 <3
    Zróbmy to dla naszych Adminek <3 <3 <3

    ~~Nicia~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej,ale ja chcę imagin przeczytać, czuję się jakby wieki mijały. :c Na początku czytałam min.1 później coraz mniej, a teraz? Teraz to kilka dni minęły zaraz będzie kilkanaście. W końcu zostanie usunięty, a ja nie chcę,bo kochane autorki piszą fantastycznie.
    Komentujcie proszę, zróbcie to dla bloga i dla mnie bo kocham tą stronę <3
    Porównajcie sobie liczbę odwiedzin a liczbę komentarzy.
    Nie wiem jak wy ale ja codziennie wchodzę i patrzę czy są jakieś nowe imaginy :)
    (Pisałabym jeszcze ale mnie już się nie chce)

    ~Bananek~

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasze imaginy są świetne ;)
    ~K

    OdpowiedzUsuń
  4. Wasze imaginy sa swietne. Prosze piszcie dalej i przepraszam ze nie komentuje ale jestem na telefonie a to jest troche uciazliwe :(

    OdpowiedzUsuń