czwartek, 9 stycznia 2014

15) Imagin z Harry'm (część pierwsza)

Sobota, 6 maj (10:46)
Cholera Mia! Obiecuje Ci, że jeśli jeszcze raz zostawisz mnie na imprezie samą już nigdy więcej się do Ciebie nie odezwę. Gdy Ty obściskiwałaś się z Jason'em ja ledwo wyrwałam się Mike'owi. Do tego Twoja bielizna leżała w mojej łazience.. Czy Ty wiesz co by było gdyby moja mama przypadkiem znalazła się w mojej toalecie i znalazła na podłodze koronkowy stanik i stringi?! 
(10:49)
Po pierwsze jak moja bielizna znalazła się u Ciebie w toalecie. Po drugie kim jest Mia, Jason i Mike?
I w końcu.. Kim jesteś?

(10:53)
Cholera... mam nowy telefon! Musiałam pomylić numery. Przepraszam!
(10:55)
Więc... odpowiesz mi?
(10:59)
Odpowiedzieć na co?
(11:00)
Co moja bielizna robiła u Ciebie w łazience? Wiesz.. Bardzo chciałbym ją odzyskać.
(11:03)
Wiesz.. Nawet mnie nie znasz. Dlaczego miałabym pisać z Tobą o bieliźnie?

(11:05)
Nudzę się. To jak na razie moja główna atrakcja w tym dniu.
(11:07)
W takim razie musisz prowadzić naprawdę nudne życie..
(11:09)
Tylko w soboty.
(11:11)
Wydaje mi się, że to właśnie soboty powinny być najmniej nudne..
(11:11)
W soboty nie mam żadnych obowiązków.. Jasne mógłbym wyjść na imprezę lub spotkać się ze znajomymi.. ale to nie będzie łatwe
(11:12)
Co jest trudnego w wyjściu na imprezę?
(11:14)
Nie zrozumiesz... 
(11:15)
Muszę iść.. Jeszcze raz bardzo przepraszam za tamtą wiadomość i mam nadzieje, że ta sobota stała się chociaż mniej nudna.
(11:18)
Uwierz, że już się stała.
Nie mogę uwierzyć, ze zostawiasz mnie w taki sposób.. Chociaż wypierz tę bieliznę na sucho dobrze?
A, nie pożegnałem się..Cześć!
****
Sobota, 6 maj (10:18)

Właśnie doszedłem do pewnego wniosku..
(10:20)
Mam nowy telefon, przepraszam nie mam pozapisywanych numerów... Kim jesteś?(10:20)
Ukradłaś moją bieliznę.. jak mogłaś o mnie tak szybko zapomnieć?
(10:23)
No tak... pan bezimienny..
Następna nudna sobota?
(10:24)
Zgadza się, ale najpierw mój wniosek!
(10:24)
Wydaje mi się, że nawet gdybym bardzo nie chciała powiedziałbyś mi.. więc co sobie uświadomiłeś?
(10:24)
Dzisiaj jest najnudniejsza sobota w moim życiu..
(10:25)
.....
(10:25)
Nie oddałaś mi również mojej bielizny.
(10:26)
Przykro mi, ale Ci jej nie oddam. Jestem młoda, a młodzi ludzie bardzo szybko się przywiązują.. I przepraszam, ale naprawdę zastanawia mnie to od kiedy mężczyźni noszą koronkowe stringi i staniki..
(10:26)
No wiesz... Nowa moda i w ogóle..
Jak młoda?
(10:27)
Nie wiedziałam, ze podajemy nasze prywatne dane.
(10:28)

Przepraszam.. to nie miało tak zabrzmieć.
(10:30)
Żartowałam, jest w porządku!
(10:32)
Ale jeśli chcesz możemy się podać imiona.
(10:32)
W sensie, że nasze...?
(10:33)
Zgadza się
(10:33)
Właściwie to od kiedy musimy znać swoje imiona?
(10:34)
Czy mam przez to rozumieć odmowę?
(10:34)
Nie. Cara.. Mam na imię Cara.
A Ty?

(10:36)
Harry.
Miło Cię poznać Cara.
______________________________
Hej wszystkim! Wszystko napisałam sama, ale pod inspiracją pewnego bloga. Początek jest trochę podobny do tamtego bloga, ale reszta części w ogóle nie będzie miała nic wspólnego z nim. Miłego dnia!
Przeczytałaś/łeś? Skomentuj! :)
~Lea

4 komentarze:

  1. Jest świetne. Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę dziwny i lekko niezrozumiały :/
    Aletak to spoko xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne,czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny :3
    ~Bananek~

    OdpowiedzUsuń