czwartek, 16 stycznia 2014

23) Imagin z Zaynem.

Był piękny, choć chłodny poranek. Przechadzałaś się uliczkami Londynu, gdy nagle coś przykuło twoją uwagę. Nie uwierzyłaś, ale spojrzałaś jeszcze raz. Nagle nogi zrobiły Ci się jak z waty. Zobaczyłaś Zayna. Twojego chłopaka..nie, nie zdradził Cię. On..Był jakimś cholernym dilerem narkotyków! Nie mogłaś w to uwierzyć. Patrzyłaś w osłupieniu. Nagle Cię zauważył. Zaczął biec w twoją stronę, ale Ty uciekłaś. Wbiegłaś do jakiejś kamienicy i zaczęłaś płakać. Mówiłaś sobie...Dlaczego on? Co się z nim dzieje, dlaczego mi nie powiedział. Nurtowały Cię te pytania. Postanowiłaś wrócić do domu. Otworzyłaś drzwi, ledwie weszłaś do salonu, a Zayn rzucił się na Ciebie. Nie mów nikomu, słyszysz?-krzyknął. Nie krzycz na mnie!-Dlaczego Ty to robisz!? Jak możesz, narkotyki to uzależnienie!!!-Kochanie, ja nie biorę. Taak, a ja jestem księżniczką!-powiedziałaś z sarkazmem. -No dla mnie jesteś, kochanie. Przestań! Dlaczego to robisz i dlaczego nie pójdziesz z tym na policję.? -Nie mogę. Oni powiedzieli, że Cię skrzywdzą, a tego nie chcę. No pięknie. Mnie też w to wciągnąłeś? Nie. Oni wiedzą,że Cię kocham i..i.. I co!?! Nie rozumiesz? No właśnie jakoś nie bardzo. Dobra to powiem Ci od początku. Nie miałem kasy, a chciałem Ci się oświadczyć, co już nie jest niespodzianką. Pierścionek był dosyć drogi, a całą kasę wydaję na twoje Ja nie biorę, jestem tylko "dostawcą". Nie wiem, co mam na to powiedzieć.. Zayn..ja ..dlaczego mi nie powiedziałeś? Mieliśmy mówić sobie wszystko, rozumiesz? Wszystko! Waszą rozmowę przerwał dzwonek do drzwi. Otworzyłaś. -Czy tu mieszka Pan Malik? Spytał wysoki męszczyzna w mundurze. -Tak, a o co chodzi?-Kim Pani jest?-Jego dziewczyną. -Dobrze, w takim razie, musimy zabrać pani chłopaka ze względu na oskarżenie o handel narkotykami. Zamurowało cię. Skąd oni się dowiedzieli. Odwróciłaś się a Zayn się już ubierał do wyjścia. -Mogę iść z Wami? -Niestety nie. Powiadomimy panią telefonicznie. Do widzenia, miłego dnia. -MIŁEGO DNIA? MIŁEGO DNIA!!? Jak on może mi życzyć miłego dnia!, aresztował mojego chłopaka, i gdzie tu miły dzień, do cholery! 3 tygodnie później odbyła się rozprawa sądowa. -Świadek [t.i] i [t.n] proszona na salę. -Dzień dobry przedstaw się, ile masz lat, gdzie mieszkasz, i gdzie pracujesz.-Nazywam się [t.i] i [t.n], mam 19 lat, mieszkam w Londynie od 2 lat, jeszcze się uczę.-Dobrze. Jesteś spokrewniona z oskarżonymi? Zayn Malik, to mój chłopak, a tych pozostałych nie znam. -W takim razie nie przysługuje pani prawo do odmowy składania zeznań. Proszę powiedzieć co pani wie w sprawie pani chłopaka. -No więc tak. Pewnego dnia przechadzałam się po Londynie i nagle spostrzegłam mojego chłopaka..<chwila ciszy> ee..Zayna. Kiedy on mnie zauważył ja uciekłam, bo nie wiedziałam co mam powiedzieć. W domu o tym rozmawialiśmy. On mi powiedział, że nie bierze. Zayn tylko jest..."dostawcą" uwierzyłam mu bo to mój chłopak i go kocham. Jeszcze mi powiedział, że Ci dwaj mu grozili, że jeśli wyjdzie z tego wszystkiego to mi coś zrobią. Zayn nic nie robił. Robił to bo był zmuszany. Robił to wbrew własnej woli, rozumie sąd?! -Ale proszę się nie unosić,pani [t.n]. -Przepraszam wysoki sądzie. Czy strony mają jakieś pytania? -Nie ja nie mam..-Ja też. To teraz prosimy aby pani wyszła, i poczekała do wyroku. Czekałaś 15min., 20min, 30, 40... w końcu po godzinie zawołano cię na salę. Wyrok: Joe Hugh wraz z Rich'em German'em otrzymują 20lat więzienia, natomiast pan Malik za dostarczanie narkotyków do klientów otrzymał 3 lata w zawieszeniu. Rozprawę uznaję za zakończoną. Po tej rozprawie Ty i Zayn mówiliście sobie dosłownie wszystko. Byliście ze sobą szczerzy do bólu. Jesteście szczęśliwi i nie macie już problemów z prawem....


Przeczytałeś/łaś? Skomentuj :)
Kiara

11 komentarzy:

  1. Krótki, ale fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super imegin (niewiem czy dobrze napisałam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze się imagin, masz w tytule :) /Kiara

      Usuń
  3. Spoko :D Szkoda, że taki krótki :c
    i dobrze piszesz w drugiej osobie :)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. JEST OK!
    ZAJEBISTY <.3

    OdpowiedzUsuń
  5. pamiętam ja wymyślałaś na szybko w szkole xd
    ~Bananek~

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskii . Zapraszam do siebie http://rebeca-iforgive.blogspot.com/ rozdział 1 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno wpadnę :) /Kiara

      Usuń
  7. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń